21 Haziran 2009 Pazar

ELDE



Geçenlerde paper&cake finds adlı blog sitesinde dolaşıyordum. Paper&cakes ETSY 'de bulduğu güzel, değisik siteleri bizimle paylaşmakta. Sonrasında Elde adında bir sitenin ürünlerinin fotograflarını gördüm cok hoşuma gitti, kışın baslamış olduğum ama ne yazık ki bitiremediğim şalımı hatırladım. Motif aleti ile yapılan çiçeklerin tığla birleştirilmesi ile tamamlanan şalları görünce çok şaşırdım. Demek yurt dışında da bu motifler yapılıyormuş diye düşündüm.

Hemen siteye geçtim dantelden yapılmış kurdalelerle süslenmis şallarına aşık oldum. Öncelikle renkler cok uyumluydu. Çok titizlikle calışıldığı belli olan el emeği çalışmalardı. Ah dedim gördün mü bak insanlar neler yapıyorlar diye hayıflandım, bir kere daha demoralize oldum yapamadığım şalımı en kısa sürede bitirme kararı aldım.




Bunlarda benim yaptığım motifler.



Sonra nereden satış yapıldığını merak ettim çünkü genellikle yabancı kaynaklı ürünler etsy'de satılmakta. Ankara Turkey yazısını görünce hem çok şaşırdım hem çok mutlu oldum gururlandım. Umarım bir gün kendisiyle tanışabilirim. Sizinde aklınızda olsun www.etsy.com sitesine girin ve aramaya elde yazın sattığı değişik ürünlere bayılacaksınız.


A few days ago when I was reading paper & cake I saw some beatiful hand made crocheted or knitted pieces. They were made with lovely colours. And some pieces were combined with ribbons. They look so romantic. Especially a shawl with flowers, remembered me mine because I started the same one but I haven`t finished yet, then I decide to finish mine as soon as possible. So I started wondering about where this beatiful things are coming from and surprisingly I discovered that they are made in my home city. I hope I will meet 'elde' one day in my life.


3 yorum:

  1. selamlar... sizin yaptığınız motifler de çok şık olmuş ayrıca çok hoş fotoğraflar çekmişsiniz. Hem çalışıp hemde bu tür işlerle uğraşınca insanlar şaşırıyor nasıl vakit buluyorsunuz diye ama gerçekten elişleri insanı dinlendiriyor değil mi? sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLİ BAHAR MERHABA

    İLGİNE TEŞEKKÜR EDERİM. KENDİMİ BİLDİM BİLELİ SÜREKLİ ELİŞİ YAPARIM. DEDİĞİN GİBİ ÇOK YOĞUN BİR İŞ HAYATIM VAR AMA BİR MOTİF YAPMAK BİLE BENİ RAHATLATIYOR. BENCE İNSAN İSTEDİĞİ ZAMAN HERŞEYE VAKİT AYIRABİLİR YETER Kİ İSTEYELİM.

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum, isteyince oluyor.. ben de akşam 7 civarı evde olabiliyorum ama o kadar çok yapmak istediğim şey yarım halde duruyor ki, onları bitirmeden yenisine başlamak istemiyorum başlasam bitiremiyorum:)))

    YanıtlaSil


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones