10 Ağustos 2010 Salı

Small Pinky Room

Sıcak ama çok sıcak yaz günlerinden herkese merhabalar. Yazı yarıladık ama ben pek yazı yazamadım ama suçu bu seferde sıcaklara atıyorum. Umarım blog olayından vazgeçtiğimi düşünmemişsinizdir.

Efendim bu yukarıda gördüğünüz küçük oda benim pembe dünyam. Bir nevi dikiş odası. Yıllar önce henüz Eskişehir`den ayrılmadan önce komşumuz Mine teyzenin ( Allah rahmet eylesin, çok tatlı bir insandı) bir dikiş odası vardı. Raflarda 70` li yıllardan itibaren biriktirdiği Burda, Anna dergileri çeşit çeşit kumaşlar, boncuklar, ipliklerin olduğu benim için rüya gibi bir odaydı. Kışın dışarıda kar yağarken o sımsıcak odada komşular toparlanır tabii bende bu fırsatı hiç kaçırmaz onlara katılır dergileri karıştırırdım. Demek ki bilinç altımda çok fazla yer yapmış. Bu da benim dikiş odam. Dolaplarda dergiler, kitaplar, kumaşlar, iplikler tabii ki dikiş makinam yani el işiyle ilgili ne ararsanız bulacağınız aynı zamanda televizyon veya müzik dinleyebileceğiniz bir nevi meditasyon odası.


Aslında bu üçlü koltuk benim eski salon takımımın bir parçasıydı ama herzaman olduğu gibi Münir Usta benim için beyaz eskitme boyattı. Bülent beyde pembe beyaz kareli kumaşla döşemesini hazırladı. İkisininde ellerine sağlık ama bende güzel kombinlemişim değil mi.


Bu bisikletli hatun Ece`nin bana aldığı küçük bir hediyeydi odaya çok yakıştığını düşünüyorum. Bu arada Ece nerelerdesin napıyorsun özledim.




Televizyon masası kayınvalidemin kullanmadığı bir parçaydı tabiki Münir usta onada dokundu sonuç mükemmel. Aşağıdaki aynayı ayrancı antika pazarından almıştım. Cam kapaklı kavanozu yine mudodan almıştım onun içini yapma çiçeklerle doldurdum ve kapağa küçük pembe bir kurdale ile fiyonk yaptım farklı romantik bir parça oldu. Yerdeki galvaniz sepeti Atölye beyazdan alıp tamamen beyaza boyayıp çiçeklerle kombinledim.



Beni tanıyan arkadaşlarım bilirler dayanamadığım en önemli parçadır porselenler. Örtü ise Zara home` dan.





Uzun zamandır beyaz LCD televizyon aramaktaydım ve sonunda Vestelde buldum. Eşim televizyonun özelliklerine değil de rengine göre almış olmamı çok tuhaf bulmuş olsada ne yapayım ben böyleyim işte.


Saati geçen yıl Mudo` da bulmuştum görür görmez aşık olmuştum.


Bebekler İstanbul`dan Düğme mağazasından. Oturan bebek aşkım birtanem kardeşimin hediyesi diğerini ben almıştım. Güvercinler Paşabahçeden.



Ayna odanın havasını tamamlıyor ve yine benim en sevdiğim mağaza olan Zara Home`dan geçen yıl almıştım.






Kulplar herzaman ki gibi Zara Home, bence mobilyanın görünümü üzerinde çok büyük bir etkisi var. Yalnız kulplar değiştirilerek mobilyalarımıza farklı havalar verebileceğimizi düşünüyorum. Sizce...

Bu avizeler çok ama çok eski avizelerdi ben onları beyaza boyadım ardından Ayrancıda Gülşen avizede kapaklar yaptırdım.







İşte kısaca benim küçük pembe hayallerimdeki odam. Tekrar görüşünceye kadar sevgiyle kalın Aygün...

46 yorum:

  1. Bir oda bu kadar mı güzel olur!Yetenek ve zevkin buluşması diyorum. Bu aileden de böylesi çıkar:)

    YanıtlaSil
  2. Terapi odası :) süper! keyifli vakitler geçirin güzel işler çıksın o odada... beyaz tv hep istediğim bir şeydir çok hoş olmuş ayrıca Zara Home kulplar benimde vazgeçilmezim, beğendiklerimi alıp biriktiriyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Masal gibi bir oda,
    yine herzamanki gibi harikalar yaratmışsınız,
    herşey okadar güzel ki birbirinden ayırmak imkansız.
    Mükemmel bir dekorasyon..
    Ellerinize ve emeğinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. yine rüya gibi bir oda olmuş.
    Evinizi gelip saatlerce karıştırmak istiyorum.Nasıl zevklisiniz .
    Sizin sayenizde her şeyimi beyaza boyatmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Karakteri olan, zevkle, itinayla dosenmis mis gibi bir oda.Tam huzur yuvasi.Sizi kutluyorum."Hihhh iste tam benim hayal ettigim gibi "veya "aynen boyle olmali "dedigim bir eviniz var.Allah nazarlardan saklasin.Hep mutlu ve saglikli,huzurlu gunleriniz olsun.Mutlu anilariniz olsun.Ve bunlari hep bizlerle paylasin lutfen...Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Onceki yorumumda belirtmeyi unutmusum.Artik yazmayacaksiniz diye cok endiselendim,arada sirada bakip tuhhh bugun de bir sey yazmamis diye cok husrana ugradim.New York Long Island tan sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Harihasınız hepinizi sevgiyle kucaklıyorum. Öyle hoşuma gidiyor ki aynı şeylerden zevk aldığını bildiğin dostlarla paylaşabilmeyi. Lavanta bahçesi, evcilik, sihirli eller, Esra ve cicim Bahar çok tatlısınız. Hepinize en içten sevgilerimle teşekkür ederim. Esra umarım daha sık yazarım ama işlerim bahane değil gerçekten çok yoğun ama daha çok yazmaya özen göstereceğim.

    YanıtlaSil
  8. her parça, her köşe birbirinden güzel...baktıkça içim açıldı... ellerinize sağlık... güle güle oturun...

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Harika bir çalışma odası olmuş .Burda insan zevkle çalışır her köşe ayrı güzel
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. tek kelimeyle muhteşem olmuş, çok zevkli döşenmiş bir hobi odası olmuş bende sık sık mobilyaları beyaza boyatmayı düşünüyorum böyle evler gördükçe

    YanıtlaSil
  11. İki gündür bu postunuza yorum yapmaya çalışıyorum :(Harika olmuş ellerinize sağlık,ne kadar düzenli,ne kadar temiz ve zevkli;sizinkini görünce çalışma odamı göstermeye utandım :(

    YanıtlaSil
  12. Rusen, nestug, sekerbulutu, colette hepinize ayri ayri tesekkur ederim inanin yazdiginiz yorumlari okumak kadar guzel birsey yok yaptiklarimin sizler tarafindan begenilmesi harika bir duygu. Bu arada askol colette eminim senin calisma odanda cok guzeldir umarim en kisa zamanda bize gosterirsin sevgilerimle Aygun

    YanıtlaSil
  13. Rusen, nestug, sekerbulutu, colette hepinize ayri ayri tesekkur ederim inanin yazdiginiz yorumlari okumak kadar guzel birsey yok yaptiklarimin sizler tarafindan begenilmesi harika bir duygu. Bu arada askol colette eminim senin calisma odanda cok guzeldir umarim en kisa zamanda bize gosterirsin sevgilerimle Aygun

    YanıtlaSil
  14. insanın içini açan bir oda...
    yeniden değerlendirilen eşyalara,
    beyaz mobilyaya...
    bayıldım...
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  15. evet bir kadının hoş vakit geçirip dinleneceği bir oda olmuş ..porselenler bir harika ..

    YanıtlaSil
  16. bunu öncedende söylemiştim çok zevklisiniz çokkkk.

    YanıtlaSil
  17. Çok zevkli :) her detayına bayıldım. Keyifli zamanlar geçirmenizi diliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Canım ya herşey o kadar itinalı ve zevkli döşenmişki bakıp bakıp hayıflandım.. daha önce de yorumlarımda hep bu tarz objelerden çok ama çok hoşlandığımı belirtmiştim gerçekten çok şirin tertemiz ve bahar kokan, romatik denen tarzda olmuş ne diyeyim Allah içinize sindirsin ve huzutr mutluluk içinde oturun.. Sizden bir ricam var:Şu harikalar yaratan sevgili Münir ustanın adresini bize de verseniz de bende evimde değiştirmeyi bekleyen ama kendi başıma yapamadığım gerçekten atmaya da kıyamadığım eşyalarım var ve bunları bu şekilde değerlendirip yenilemek istiyorummmm. ve o yeniliğin bana çok sıkıntılı geçirdiğim günlerin ardından çok büyük keyifler katacağını biliyorum:. Bir yerden başlamalıyım..çünkü ben çok pahalı veya ağdalı tabir ettiğimiz eşyaların yerine o minicik boyanmış bir rafı, ya da mutfakta asılmayı bekleyen şirin elbezini ,ne bileyim kızlarımın çocukluklarında boyadığı ama bir türlü değiştiremediğim genç odası gardroplarını yenileyip o kulplardan takmayı yeğlerim. Bloğunuza her baktığımda içim açılıyor.Özetin özeti bloğunuza çoğunlukla yorum yazmadan bakmaktan eskidi..farkettiniz mi? kocaman sevgiler.. Münir usta nın adresini tez elden bekliyorummmmm.

    YanıtlaSil
  19. Hayatımda gördüğüm en güzel dikiş odası.Hakikaten çok şık..Acaba bir mahsuru yoksa Münir ustaya nasıl ulaşabileceğimizi yazarmısınız.Daha öncede sormuştum ama eğer mahsuru varsa yazarsanız bende sizi tekrar rahatsız etmemiş olurum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Bu odada yasasam sanirim kendimi bir prenses hissedebilirim:)

    YanıtlaSil
  21. bayıldımmmmm, harika bir odaa burasıı :)

    YanıtlaSil
  22. çok şirin bir oda olmuş. renk uyumları harika, perdeler mükemmel.. Hele o obje ve aksesuarlara diyecek bir kelime bulamıyorum. Çok zevklisin. Paylaşımlarını çok sevdim.


    http://recine-s.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. İyi geceler Münir ustanın telefonunu paylaşabilir misiniz lütfen bende cayyolundayim ve iyi bir mobilyaçıya ihtiyacım var..teşekkürler

    YanıtlaSil


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones