14 Haziran 2011 Salı

Zombi gibi yaşamak


Bu nasıl başlık diyeceksiniz biliyorum ama bugün tam bir zombiyim. Bücür dün sabah 9` da kalktı ve gece saat 23` e kadar uyanık ve sürekli ağlamaklı moddaydı. Ne yapmadım ki zaten gaz ilacını veriyorum. Kucağımda sürekli evde dolaştım, bugün tüm sırt ve omuz kaslarım tutulmuş durumda, karnına sıcak su torbası uygulaması, evde arabayla dolaştırma, ayakta sallama, babamız gelince arabayla dışarıda dolaştırma, banyo yaptırma...Sizce yapmadığım birşey kaldı mı ?

Gece artık uykusuzluktan baygın düştüğü için uyudu. O bir tarafa ben diger tarafa bayildik. Bugün anneciğim gelecek umarım biraz beni rahatlatır.

Ah ah ben neler yapan bir hatundum elimden kanaviçe düşmezdi. Arada gidip boya yapardım. Sürekli evde birşeyler değiştirirdim...Ama yok isyan etmiyorum en azından sağlığı iyi herşey 1 yıl sonra daha iyi olacak değil mi?

Sabah maillerime bakarken sevgili dostum Dolunay'ın mailini gördüm. Sevgili hamarat dostum güzel kanaviçeleri için blog sayfası açmış. http://ahousefulofhappiness.blogspot.com/ muhakkak ziyaret edin bayılacaksınız ama Dolunay yalnız kanaviçeler yetmez diğer boyamalarını da lütfen bizimle paylaş. Birde Dolunay siteye yorum yazmak istedim ama mümkün olmuyor ayarlarda bir sıkıntı var galiba.

Nette dolaşırken bu evi gördüm umarım bir gün herkes gönlünde ki eve sahip olur. Ben bu evin mutfağını çok beğendim ya siz...



Bu mutfakla ilgili en çok beğendiğim içeride ki gün ışığı...Çok ferah gözüküyor.



6 yorum:

  1. bir yıla kalmaz düzelir bence, Allah kolaylık versin, bu arada sevgili Dolunay bana da haber vermiş blogunu, çok temiz çok emekli çok güzel işler yapmış hakikaten :)

    Sevgiler

    Ahu

    YanıtlaSil
  2. Ben bir yıla raziyim Ahucum ama ise başlayınca çok zor olacak...

    YanıtlaSil
  3. O kadar uzun sürmeyecek rahat ol:)

    Bu arada dolunay'ın bloğunu ziyaret ettim, yorum bırakmak istedim ama yorum bölümü aktif değil, e-mail ile uyarmak istedim, profilinde maili de yazmıyor, belki burada mesajı görürse düzeltir diye yazıyorum, panosuna bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Mutfak güzelmiş gerçeken de. Size de kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. Aygün şimdi yazdığın posta baktım.hemen düzelteceğim ve arkasından ağlayacağım.Kalbi ve yüzü güzel arkadaşım...Söyleyeceklerimi anlatamıyorum çok duygulandım.Çok çko çooook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Dolunacim askol bende sana ulaşmaya çalışıyorum atölyeyi aradım bugün orda yokmussun neyse sonunda sana ulaşabildim sonra aklıma geldi neden daha önce cep numaranı almamızın. Yorum sayfanı düzelttikten sonra bizde sana açılışı yapalım sevgiler canım.

    YanıtlaSil


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones