8 Mayıs 2013 Çarşamba

Yine yeniden....

Uzun bir aradan sonra merhaba. Baktim 1 yildan fazla olmus bu ayrilik. Bu ayrilik sirasinda neler oldu diye dusunuyorum ama gercekten rutin hayat mesgaleleri disinda hicbirsey yok. Ise devam ettik, cocuklari 1 yas daha buyuttuk. El emegi goz nuru ortada birsey yok neyazik ki ama gelecek icin plan cok , umut kucak dolusu hadi hayirlisi. 

Bu arada yillardir istedigimiz bahceli mustakil br eve cikma hayalimizin gerceklesmesine 1 ayimiz kaldi. Aslinda bu kadar cok insaat isleriyle ugrasinca yapisiz bir ev nasil yapilir paylasmak istedim. Benim gibi cilginlara cok faydasi olacagini dusunuyorum cunku isin icine gomuldukce bunun cilginlik olduguna kesin kanaat getirdim. 


7 yorum:

  1. Günaydın!

    Hoşgeldin Aygün. Yavrular eğpeyce büyümüşler maşallah. Sen de çok iyi görünüyorsun,seni yeniden burada gördüğüme çok sevindim.

    Bahçeli ev serüveniniz hayırlı olsun,Allah kolaylık versin!Bahçeli ev tadilatzede olarak her türlü yardıma hazırım :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz.Yeni yayınlarınızi cilginliklarinizi merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin Aygüncüğüm,
    Özlemiştik.Yeni evinde yapacağın güzellikleri dört gözle bekliyorum.
    Minikleri ve seni öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin Aygüncüm,
    sesini yeniden duymak harika...
    güzel kızın, yakışıklı oğlun görmeyeli epey büyümüş...
    yeni postlarını merakla bekliyorum...
    çok çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz,ses vermeniz ne güzel oldu,merakla bekliyorum yeni postlarınız...

    YanıtlaSil
  6. Heyy ne tatlı blog! İyiki taşınmışsınız buraya..ve tekrar yazmaya başlaman harika olmuş komşucum:) zevkli postlarını bekleyeceğim..sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bahçeli bir ev benimde hep hayalim olmuştur artık ciddi ciddi almayı düşünüyoruzda o yüzden vereceğiniz bilgiler ve postlar benim için çok önemli merakla bekliyorum .

    YanıtlaSil


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones