21 Haziran 2010 Pazartesi

RENOVASYON



Uzun bir süredir düşünmekteydim acaba salonumda ne yapabilirim diye. Maliyeti çok fazla olmayacak ama tamamen farklı olacak üstelik yapılan çalışmalar beni çok fazla yormayacaktı. Önce mobilyalarımı değiştireyim dedim ama sonra bu kriz ortamında güzelim ahşap mobilyaları verip suntalam mobilyaya para vermek hoşuma gitmedi. Sonrasında kendi mobilyalarımı beyaz eskitmeye boyatmaya karar verdim. Bu aşamada benim tüm nazımı niyazımı çeken sevgili Münir Ustaya çok ama çok teşekkürler ederim.
Koltukların yine kılıflarını değiştirmek bana daha mantıklı geldi. Bu arada söylemeyi unuttum asıl görüntüyü sağlayan duvarlar oldu... Önce koyu renge boyatmayı düşündüm ama ustalar sağolsunlar öyle yüksek fiyatlar söylüyorlardı ki inanın bir ara fırçayı kendi elime alıp boyayasım geldi. Bende Ece'de görmüştüm çok hoşuma gitmişti duvar kağıdında karar kıldım. Maliyet açısından başa baştı neden olmasın dedim bir cesaret kağıtları Laura Ashley'den aldım. Çok temiz işti ustalarım çok deneyimlilerdi 1 günde koca salonu bitirdiler ellerine sağlık.
Yalnızca sandalye ve masa yeni olarak aldım, önce ham mobilyaları seçtim sonrasında oymalarını yaptırdım. Diğer tüm eşyalar yeniden değerlendirildi. Koltuk kılıflarını sitelerde Panno döşemeden seçtim bu arada seçmemde yardımcı olan can dostlarım sevgili Ece ve Tülay bıktınız benden biliyorum ama sizleri seviyorum. Herneyse salonun önceki ve sonraki halleri...

BEFORE








AFTER

































Şimdi bu bücürü görünce şaşırmışsınızdır oğluşum Kerem yıl sanıyorum 2006 Eylül veya Ekim Çınar yuva İlk Adımda ilk günleri. Önce yarım gün başladık ama çok sevgili öğretmenlerimizin önerileri ile kısa sürede tam güne döndük.


Bu hafta Kerem'in mezuniyet töreni vardı. Dile kolay 3 yıldan uzun bir süredir ailemiz olan sevgili Çınar yuva öğretmenleri ve yöneticilerinden göz yaşlarıyla ayrıldık.
Bir çalışan anne için çok önemlidir hiçbir gün gözüm arkada kalmadan rahatlık içerisinde çalışabildim. Herzaman sizlere sonsuz güvendim bizi doğru yönlendireceğinize emindim. Önerileriniz tavsiyeleriniz benim için ilk sırayı aldı. Deneyimleriniz, tecrübeleriniz, sabrınız için tekrar tekrar teşekkür ederim. İyi ki vardınız, bir çocuğum daha olsaydı eminim yine sizlerin sıcak kucağınıza teslim ederdim.
Sevgili tatlı öğretmenimiz Meltemimiz, Gülçin- Hülya- Gaye öğretmenimiz başta olmak üzere tüm diğer öğretmenlerimize en içten dileklerimle teşekkür ederim Kerem ve ben sizlere çok şey borçluyuz.






Bu arada sitemi ziyaret eden tüm sevgili dostlara çok teşekkür ederim çok tatlısınız o güzel yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Bazı tatlı arkadaşlarım bana ödüller gönderiyorlar ama cahilliğimi mazur görün onları nasıl değerlendireceğimi bilemiyorum ama tekrar çok teşekkür ederim.

36 yorum:

  1. Sevgili arkadaşım, herşeyi o kadar güzel düşünüp dekore ettirmişsin ki ancak bu kadar olur. Bloğunuzu çok beğenerek takip ediyorum.. Bende bu tarz yenilikler ve farklılıklar yapmaktan müthiş keyif alan birisiyim, Aynı zamanda bankacıyım ve aktif şekilde çalışıyorum. Boş zamanlarımda ufacık da olsa evimde, giysimde mutlaka bir değişiklik yaparım. Oğluşunuzu öpüyorum ve nice sağlıklı ömürler diliyorum. Herşey gönlünüzwe göre olsun. Bloğunuza sevgilerimi bırakıyorum..Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. Özlemiştik sizi ne güzel haberlerle dönmüşsünüz, üle güle kullanın yeni eşyalarınızı, yenilik insan ruhunu ne iyi geliyor değil mi?

    YanıtlaSil
  3. ne kadar zevklisiniz ..çok beğendim ..masa ve sehpalar çok güzeller ..mutlu günlerde kullanın ..bloğun şablonuyla duvar kağıtlarıda birbirine ne çok benziyorlar ...

    YanıtlaSil
  4. niye buralarda olmadığın anlaşıldı:)) çok farklı güzel bir havaya bürünmüş salonon dokunuşlarınla iyi günler kullanın :))

    YanıtlaSil
  5. sEVGİLİ ARKADAŞLARIM SİZLERLE UZUN BİR ARADAN SONRA BULUŞMAK NE GÜZEL HEPİNİZİ ÇOK ÖZLEMİŞİM. şÜKRAN HANIM, LAVANTA BAHÇESİ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SEVGİLİ KELEBEK İNAN BENDE SONRADAN FARK ETTİM AMA İŞTE BEN BİRAZ SABİT ZEVKLİYİM :)
    BURCU ÇOK TATLISIN AMA İNAN YALNIZ BUNLAR DEĞİL ... İNTERNET BAĞLANTIM ÇOK KÖTÜ VINN İLE BAĞLANIYORUM ÇOK KÖTÜ BİR HATTASIN BİR DEĞİL SONRA HASTANEDE KISITLI İNTERNET KULLANIMI VAR BLOGLAR KAPATILDI. AKŞAM EVE ÇOK GEÇ GİDEBİLİYORUM AMA ŞİKAYET ETMEYECEĞİM .... SÖZÜN KISASI SİZLERİ SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  6. What a beautiful living room- I'd love to visit! Great job!

    YanıtlaSil
  7. Her ayrıntı ince ince düşünülmüş, seçkin bir zevkiniz,gören gözleriniz olduğu belli.Size yenilediğiniz evinizde ailenizle birlikte mutlu ve sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Kerem'i de kutluyor,hayat okulunda atacağı her adımda ona başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Tek kelimeyle harika olmuş, çok iç açıcı, zevkinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim.Elinize,emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Birde sakıncası yoksa aldığınız masa sandalyelerin maliyetlerini paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Dear Lisa thanks for your nice comments...
    Colette cok tesekkur ederim, sizin guzel dusunceleriniz ...
    Sibella cok naziksin sagol
    minik tesekkur ederim. Masanin hamini yani boyanmamis halini 650 liraya sandalyelerin tanesini 80 liraya aldim. toplam 100 lira kadar oymaciya verdim. Boyama parasini net veremiyecegim cunku cok fazla sey boyattim ama oranladigimda cok tutmadigini biliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Çok uygun fiyata çok iyi iş çıkarmışsınız .tebrikler.

    YanıtlaSil
  14. Bende oyle oldugunu dusunuyorum ve bu bana ayrica keyif veriyor

    YanıtlaSil
  15. çok şık ve kaliteli olmuşlar
    beyazın asilliği bi başka:))))
    güle güle kullanın
    bu arada sizin 100.izleyiciniz oldum:))))))
    ben de beklerim

    YanıtlaSil
  16. Zevkinize hayranim!!Saglikli ve mutlu gunlerde kullanmanizi diliyorum.Benim su an renovasyon imkanim yok fakat ileride boyle planlarim var.Sizce bir sakincasi yoksa,
    mobilyacinizin ve ustalarinizin (salon ve banyo ) adres ve telefon numaralarini bizimle paylasmaniz mumkunmu acaba? Eger mumkunse cok sevinirim.Saygilar Esra ISIK

    YanıtlaSil
  17. Fidos seni seviyorum 100. uyem benim oley .....
    Esra cok tesekkur ederim bana mail atarsan sana ustalarin isimlaerini ve numaralarini veririm
    ayguncuhadar@gmail.com en kisa zamanda gorusmek uzere

    YanıtlaSil
  18. Ne????Pink Martini'ye mi gidiyorsunuz??Ama ama olmaz ki şimdi? Nasıl bir hava atmak bu?Bak şimdi, biz ne yapacağız??? Hemen Ahu ve Özlem'i aramam lazım....
    Bu arada Kerem'i çok çok kutluyorum...en güzel yaptığımız iş çocuklarımız...GÖzlerimizi kapattığımızda ve onları düşündüğümüzde aldığımız keyif başka hiç birşeyde var mı acaba? iyi geceler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  19. salon takımlarınızı beyazamı boyattınız yoksa onlar ayrı bır takımmı benımde gümüşlügüm kahve rengı ve bayaz yapmak istıyorum ama nasıl yapacagımı bılmıyorum.

    YanıtlaSil
  20. salon takımlarınızı beyazamı boyattınız yoksa onlar ayrı bır takımmı benımde gümüşlügüm kahve rengı ve bayaz yapmak istıyorum ama nasıl yapacagımı bılmıyorum.

    YanıtlaSil
  21. hersey cok guzel olmuş gule gule kullanın hele de oğlanın yenı odasına bayıldım.
    benım sıze bır sorum olacak, zigon sehpayı nasıl boyadınız ne gıbı asamalardan gecırdınız. benımkınıde boyamak ıstiyorum
    yardımcı olursanız. sevnırım.... sevgıler.....

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar zevklisiniz!!!

    Çok hoş,çok beğendim!

    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones