3 Ocak 2010 Pazar

HOŞ GELDİN 2010


Koltuğumun hamını sitelerden aldım beyaz eskitmeye boyatıp kese kağıdı renginde keten kumaşla kaplattım.


Bu aynayı 3 yıl önce bir eskici dükkanında bulmuştum ve kendim varakla kaplamıştım uzunca bir sure öyle kullandıktan sonra beyaz eskitmeye boyattım.

Bu dekoratif rafı Mudo’dan almıştım ancak rengi benim mobilyalarıma uymuyordu. Önce primerle boyadım ardından beyaz sprey boya ve son olarak da eskitme uyguladım. Anne ve yavru güvercinlerle bütün oldular.




Welcome ve home sweet home boyamalarını paşabahçeden aldım. Paşabahçede gördüğümde hazine bulmuş gibi olmuştum.


Kendimi aştım aslında çok fazla yazmayı seven bir insane olmasamda bu sefer bayağı uzun oldu. Herşey gönlünüzce olsun sevgiyle kalın.

12 yorum:

  1. tüm detaylar gerçekten çok güzel.. hepsine bayıldım:) evin diğer köşelerinden de ayrıntılar paylaşsanız fikir olur bizlere:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok hoş olmuş. Yeni yılda sağlıkla, mutlulukla ve sevdiklerinizle birlikte güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim çok özenli ve sıcak bir mekan oluşturmuşsun her fotoğraf ayrı güzel ellerine ve zevkine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bravo, ne kadar beceriklisiniz, bu arada o küçük Zara Home askının aynısı (ama siyahı) benim antremde de var:)

    YanıtlaSil
  5. Herşey ne kadar zevkli bir şekilde bir araya gelmiş her zaman ki gibi, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. raflar çok şık gözüküyor..birde girşiteki koltuk şahane..hep dresuar olmak zorunda değil bir koltuk da çok şık bir hava veriyor..

    YanıtlaSil
  7. çok hoşşşş, ayrıntılar çok hoş, uyum çok hoş. Çok zevkli ve özenli biri olduğunuz belli. Kardeşinizin bloğunuda hemen izlemeye aldım:))

    YanıtlaSil
  8. Aman Tanrım saat 21.42 henüz hastaneden gelebildim. Tüm gün acaba yorum yazılmışmıdır diye düşündüm durdum ve işte...Çok ama çok teşekkürler hepiniz harikasınız yorum yazan ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. cnm girişine bayıldım fotolarada da .hepsinde ayrı bir zevk ve kalite var.en kısa zamanda evın diğer fotolarını da beklıoorum.svgler

    YanıtlaSil
  10. sana gönderdiğim bir mim var,bloğuma bakarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  11. Blogunuz ve eserleriniz mukemmel,sizi kutluyorum.Eviniz cok zevkli ve farkli,tam benim tarzim.Fakat ben boyle yaratici olamiyorum.Kursa gittiniz mi acaba?Fikir,malzeme ve bilgilerinizi nereden alyorsunuz?Eviniz cok sicak ,cok seker, tekrardan tebrikler!!!!!!!!!Esra ISIK

    YanıtlaSil
  12. bir sorum olacak,bilgi verebilirseniz çok sevinirim
    primer nedir,nerelerde kullanılır,
    ne işe yarar?

    YanıtlaSil


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones